neděle 26. února 2017

Tipy na časopisy s dárky

Přeji pěkný den.

Po dlouhé době vám přináším oblíbený článek s tipy na dárky k časopisům. Včera jsem se šla podívat do novinového stánku a na první pohled docela zklamání. Až po důkladnějším prozkoumání jsem narazila na 3 časopisy, u kterých mě dárek docela zaujal. 2 časopisy jsou slovenské a jeden je český, takže ho určitě seženete i v ČR.


Jako první mi padl do oka Nový čas pre ženy, který obsahoval světový román od Rosamundy Pilcherové. Knihu si zkusím přečíst, jestli mě zaujme. Když ne, maminka tyhle romány miluje. Uvnitř časopisu najdete na vystřihnutí i tři záložky do knihy s citáty.
Samotný časopis se mi líbí. Má skvělé recepty na muffiny, plněné řízky a taky krásné čtení různých příběhů.

Další časopis, tentokrát plný módy i krásného čtení, je Madam eva. Jako dárek obsahuje dva sáčky kávy Nescafé Classic a ponožky nejen do balerínek. Na výběr je ze dvou odstínů, šedé a černé.

Úplně v rohu, lehce přehlédnutelný, byl schovaný český časopis Cosmopolitan. Pokud ho ještě nemáte, velmi doporučuji, protože jako dárek obsahuje lak na rty Gosh. Jedná se o tekutou rtěnku a na výběr máte až z 5-ti odstínů. Já si vybrala odstín 003 Sweet lips a je to taková jemná barvička, která rty moc nezabarví, ale zkrášlí je svým leskem. Určitě bych se nebála jít i do odvážnějších odstínů červené. Lak jsem měla na rtech zatím jen chvíli, ale krásně voní, je velmi příjemný a pečuje o rty. Jsou po použití nádherně hebké a hladké.
Časopis koupíte jak v ČR, tak i na Slovensku, což je úplně super.

Co vy a časopisy, kupujete? Který je váš nejoblíbenější?
SHARE:

35 komentářů

  1. No všechny tři časopisy vypadají vcelku dobře. Ale zajímavé je, že to je barva na rty a ne lak, protože takový výrobek jsem ještě nikde neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cosmopolitan sám od sebe vypadá super a ještě když se k tomu přidá i takový skvělý dárek o.O

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mně by asi nejvíce zaujal cosmopolitan :) Navíc to co tam přikládají, mi trochu neleze do hlavy a asi to potřebuju vyzkoušet :D Dárky jinak jsou ve většině nic moc, jenom Elle občas přichází se skvělými věcmi.

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elle jsem už dlouho neměla. Musím se podívat, jestli obsahuje pro mě zajímavý dárek. :-)

      Vymazat
  4. Cosmopolitan jsem přešla, protože jsem myslela, že je to lak na nehty :-) Doufám, že zítra ještě bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslela, že mám lak na nehty, až doma jsem zjistila, že je to na rty :-D

      Vymazat
  5. Já si včera donesla domů nějaký časopis, který měl přiloženou masku na vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  6. joj pekné darčeky, ja sa snažím momentálne takýmto časopisom vyhýbať a radšej doložiť na nejakú knihu :)

    OdpovědětVymazat
  7. MIluji časopisy s dárečkama a většinou si je koupím právě kvůli nim :D

    OdpovědětVymazat
  8. Cosmopolitan mám i s dárečkem doma, akorát už neměli můj odstín, tak jsem si vzala výraznější a daruji ho sestřence :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvažovala, že si zajdu ještě pro jeden odstín, protože jsem si nejdříve myslela, že beru lak na nehty. :-D

      Vymazat
  9. Minulý pátek jsem zašla do trafiky a vzala jsem si Ženu a Život, ve které byla maska na vlasy od GlisKur a potom jsem si vzala Svět Ženy a tam byla raw tyčinka Bombus, takže super dárky :) a navíc se ta koupě vyplatila, když časopisy stály do 40 kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárky k časopisům se vždy vyplatí, aspoň tedy podle mě. O té masce na vlasy vím a prý hezky voní. :-)

      Vymazat
  10. Cosmopolitan zbožňujem:) Tiež v Elle bývajú skvelé darčeky!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  11. Já většinou kupuju právě Cosmopolitan, Joy nebo Žena a Život. Ale ne nějak pravidelně :)
    My cozy corner

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ženu a život mám taky moc ráda. Tu si někdy koupím i bez dárku. :-)

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Ten jsem tuším ještě neměla. Asi neměl žádný dárek, který by mě zaujal. :-D

      Vymazat
  13. Dnes som si kúpila Cosmopolitan, mám ho veľmi rada <3
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě se ten časopis líbí a dárek ještě o dost více. :-)

      Vymazat
  14. Ty úplně miluji, ale teda stojí tady hroznou dardu :D :)
    Ejnets in Lisboa
    Přidej se do skupiny na fb pro cestovatele TADY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se ty časopisy oplatí, když obsahují nějaký pěkný dárek. :-)

      Vymazat
  15. Já si teď koupila Ženu a Život s raw tyčinkou, kterou mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tu byly nějaké sladkosti a když je máš ráda, tak proč ne? :-)

      Vymazat
  16. Nad Cosmopolitanem uvažuji, ale u mě nejspíš opět vyhraje Joy. Mám ho možná o kraped raději než Cosmopolitan.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si Cosmopolitan koupila hlavně kvůli dárku, ale i čtení bylo fajn. :-)

      Vymazat
  17. Ja si časopisy nezvyknem kupovať, no niekedy ma ie darčeky fakt zaujmú

    OdpovědětVymazat
  18. Juuu, toto je super typ článku! :-) Kto by nemiloval darčeky k časopisom? Ten rúž od GOSH mám v inej farbe, len škoda, že nie je trošku trvácnejší... :-(

    Papi Lapi Blog

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig