čtvrtek 5. března 2015

Jak očistit kiwi

Krásný den přeji.
Taky vás nebaví, jak musíte nožíkem zdlouhavě čistit kiwi od slupky? Pokud ho teda zrovna nejíte i se slupkou. 
Někde jsem našla video, jak kiwi očistit, ale už ho nemůžu najít, tak jsem vám postup aspoň nafotila.

Budeme potřebovat samozřejmě kiwi, desku, nůž a skleničku


Kiwi si rozkrojíme na půlky dle obrázku

Dáme kiwi na hranu skleničky a přitlačíme

Stále tlačíme a kiwi táhneme dolů.

Kiwi spadne do skleničky bez slupky a je hotovo

Měla by zbýt celá slupka z půlky. Mě zbylo tohle. Ale myslím, že až se do toho dostanu, tak to bude perfektní. Byl to můj první pokus a trvalo to jen chviličku

Doufám, že jste můj návod pochopili. Budete taky zkoušet? 
SHARE:

6 komentářů

  1. Tak to je super nápad ! Určitě to příště zkusím , vždycky mě hrozně štve kiwi loupat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem si říkala: "Ty jo, ono se kiwi jako loupe?" :D Ale fakt super, tohle by mě nenapadlo! U nás se moc nejí, ale když si ho jednou za dva roky dám, tak přepůlím a vyškrabu lžičkou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je hodne dobry tip.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Slečna domácí: To je dobrý nápad, vydlabat ho lžičkou mě ještě nenapadlo. :-) Taky jsme kiwi nemívali často, ale teď si ho kupujeme docela pravidelně, jen přítel ho jí se slupkou.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je teda super nápad, určite ho niekedy vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig