sobota 11. listopadu 2017

Pleťový peeling s kokosovou vodou

Přeji krásnou sobotu.

V létě jsem si z katalogu Oriflame objednávala pleťový peeling s kokosovou vodou, který mají v nabídce jen do vyprodání zásob. Ještě jsem ho našla jak na českém, tak i slovenském e-shopu a myslím, že by byla škoda se o něm nezmínit. Jeho katalogové číslo je 34165.


Balení je plastová tuba s uzávěrem na zašroubování a obsahuje 75 ml peelingu. Obal je modrobílý s ombré efektem, nápisy a obrázkem kokosu. Celé balení je jednoduché, není přeplácané a moc se mi líbí. Navíc je průhledné, takže vidíte, kolik peelingu ještě máte.

Všemu, co má vůni kokosu, jen těžko odolávám. Tento peeling sice nevoní, jako opravdový kokos, ale je to vůně, která ho aspoň trochu připomíná. Je výraznější, svěžejší a po umytí ji už bohužel necítím.

Popis výrobku:
Krémový čistící peeling s přírodní kokosovou vodou a drcenými mandlovými skořápkami odstraňuje z pleti odumřelé buňky a nečistoty. Pomáhá uchovat hydrataci a zanechává pleť jemnou, hladkou a svěží. S jemnou kokosovou vůní.  Je určen pro všechny typy pleti. 

Jak můžete vidět níže, peelingových zrníček je dostatek. Jsou malinké a při čištění doporučuji pokožku jen jemně masírovat, netlačit. Peeling používám vždy ve sprše na vlhkou pleť a už při roztírání cítím, jak ji zbavuje nadbytečné mastnoty.
Po opláchnutí je pleť matná, hebká a připravená na další péči v podobě pleťového krému. Peeling mou pokožku nevysušuje ani nijak nedráždí a vyčistí ji opravdu dokonale. Jednou jsem zkoušela po peelingu použít micelární vodu a vatový tamponek zůstal úplně čistý.

V popisu peelingu je psané, že je s přírodní kokosovou vodou a tady se můžete podívat na celé složení.

+ příjemná vůně
+ dostatek malých peelingových zrníček
+ dokonale vyčistí pleť
+ zanechá pleť matnou a hebkou
+ nedráždí
+ nevysušuje

- Žádné jsem nenašla

S kokosovým peelingem jsem velmi spokojená a kdybych ho ještě našla v aktuálním katalogu, určitě bych ho znovu koupila. Takže pokud neřešíte složení v kosmetice, můžu vám ho jen doporučit.


Krémový čistící peeling od Oriflamu
dostává 5 z 5-ti srdíček.
SHARE:

22 komentářů

  1. Jej to vyzerá super. Mám rada kokosové produkty :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Já sice kokos moc nemusím, ale nebráním se tomu něco takového vyzkoušet. Mám peeling od Neutrogeny a s ním jsem absolutně spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám ho doma tiež, ale mne na pleť nevyhovoval, pretože mi ju tie zrniečka príliš dráždili, tak ho teraz používam na telo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že je třeba jemná masáž a moc netlačit. Ohromil mě hlavně tím, jak dokáže pleť vyčistit. :-)

      Vymazat
  4. Téda, jsem ráda, že jsem na Tvůj blog narazila zrovna dneska, když Ti končí ta soutěž, ještě jsem se mohla zapojit. :-) Tento peeling jsem nezkoušela a pravděpodobně ho asi ani nevyzkouším, protože si nekupuji výrobky testované na zvířatech, což bohužel Oriflame dělá. :/ Ale kokos miluji, je škoda, že všechny firmy se testování nevyhýbají. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se zdá, že Oriflame netestuje na zvířatech, či? Ještě si pamatuji, že když jsem si prohlížela jejich katalogy, měli hned na první straně takového králíčka, že na zvířatech netestují. :-)

      Vymazat
  5. Táto Oriflame kolekcia s kokosovou vodou sa mi veľmi pozdáva :) Snáď sa ku mne čoskoro dostane katalóg :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling mají v nabídce na e-shopu do vyprodání zásob, tak nevím, zda bude v katalogu, ale je super. :-)

      Vymazat
  6. Poslední dobou peelingy miluju, takže na tenhle učritě mrknu:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  7. Z tejto rady som už takmer úplne vypoužívala krém :) Peelingy som momentálne používala kávové, ale musím sa vrátiť aj k tomuto, tiež mi vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten krém jsem se taky dívala, ale odolala jsem mu, což mě teď i trochu mrzí, protože vůně je nádherná. :-)

      Vymazat
  8. Kokos a vše s ním je moje srdeční záležitost, děkuji za další tip :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  9. Já kokos taky miluji, bylo by to něco pro mě.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig