středa 9. srpna 2017

Sportovní batoh ideální na výlety

Přeji pěkný den.

Přiznám se, že v těchto horkých letních dnech se mi vůbec nechce sedět za počítačem. Přes den 42 stupňů, večer 32 a v bytě je nesnesitelné horko. Naštěstí se v posledních pár dnech "ochladilo" na příjemnější teploty a tak mě napadlo, že vám dám menší tip na batůžek, který je úplně ideální na jakékoliv výlety.

Batoh jsem vybírala na e-shopu postovnezdarma.cz a z mého blogu už ho velmi dobře poznáte. Jedná se o e-shop, který prodává výrobky z Číny a je vhodný pro ty, co se bojí z takové dálky objednávat. E-shop to v podstatě udělá za vás, ale zaplatíte o něco více, než když si výrobek objednáte sami.


Výhodou tohoto batůžku je, že mají na výběr ze 4 barevných provedení a vybere si tak muž i žena.
Batoh je z nylonového materiálu, objem má 10 l a jeho rozměry jsou 22x39x15 cm.
Batoh má kompaktní velikost, což znamená, že se do něj vejde vše potřebné a přesto nezabere moc místa.

Batoh obsahuje dva úložné prostory. Jeden větší, druhý menší. Do toho většího si zvyknu dávat pití, mikinu (pro případ chladnějšího počasí) a svačinu. Menší kapsička mi slouží na mobil, popřípadě tablet, peněženku a klíče. Dáte do něj opravdu vše, co je na výletě potřebné.

Batůžek se velmi příjemně nosí, zipy i materiál jsou kvalitní a díky zářivé růžové barvě, jdu vidět už z dálky.

Co si na výlety berete vy? Stačil by vám tento batůžek?
SHARE:

22 komentářů

  1. Dobrý na kolo, nerada sebou tahám velký batoh, který akorát překáží. Já si na postovnezdarma už nekupuji, spíš si to rovnou objednám z Ali.

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá veľmi prakticky :) a skvelá farba!

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  3. Přijde mi malý, ale myslím si, že to postačí na kolo, či na malý výlet. :)) Líbí se mi barvička.

    OdpovědětVymazat
  4. Ozaj krásny, ja nedám dopustiť na môj Vans, ktorý so sebou vláčim už niekoľko rokov :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že mi tento taky tak dlouho vydrží. :-D

      Vymazat
  5. Na batůžek jsme koukali s přítelem, měli podobné i pánské (černé) , ale vypadal na něm hrozně směšně a maličce. Měli hodně podobný na prodejně v nějakém sportu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barevně jsou vhodné i pro muže, ale pro některé asi určitě nebude. :-)

      Vymazat
  6. tak tento batôžtek je naozaj praktický na cesty :) tiež ich rada nosím na výlety :)

    OdpovědětVymazat
  7. batohy sú nutnosť! kamkoľvek človek ide, nepoznám praktickejší úložný priestor, ako ruksaky :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy si ho zvyknu brát i na nákup, ale jen takových drobností. Moc věcí se tam nevleze. :-)

      Vymazat
  8. Je pěkný, ale já potřebuji pořádný batoh, nebo spíš jim dávám přednost. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Osobne sa mi veľmi nepáči, príde mi taký malý - nepraktický. No na druhú stranu si ho viem úplne predstaviť pre deti - jedna fľaška možno nejaká desiata a ide sa :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezky batoh. My jsme koupili synovi tento https://www.precisshop.cz/sportovni-batoh-coleman-magi-city-15-modra.html neni take velky a vejde se mu do neho spoustu veci a moc se mu libi.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten vyzerá super :) musím byť určite šikovný, hodil by sa do posilky :)

    https://worldbyalexx.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat
  12. Pro dítě na svačinu a plyšáka si to představit dovedu, ale pro dospělého na menší výlet moc ne. Žádné vyztužení, bederní opora, odvětrávání zad... Když už minibatoh, tak radši takový https://www.precisshop.cz/cyklisticky-batoh-deuter-bike-i-14-violet-magenta.html či podobný. Taky má malý objem, ale nevisí na ramenou neforemně, šetří záda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip. Já naštěstí na žádné náročné túry nechodím, takže si vystačím i s tímto obyčejným batůžkem. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig