pondělí 3. října 2016

Kosmetické i nekosmetické nákupy

Přeji pěkný začátek týdne.

Už se mi tu nahromadilo docela dost nových věcí a tak jsem se rozhodla vám je ukázat.

Začneme kosmetickými nákupy, kterých je více.

Byla jsem s kámoškou v DMku a neodolala sprchovému gelu s vůní melounu a tělovému želé s podobnou vůní. Sprchový gel jsem už vyzkoušela a je skvělý. Krásně sladce voní, dobře pění a mou pokožku nevysušuje. Určitě doporučuji vyzkoušet. Tělové želé jsem ještě nezkoušela, ale taky dám vědět, jak jsem s ním spokojená.


Už mi došel skvělý balzám na rty od Crazy Rumors a tak jsem zkusila koupit tyhle dva. Jeden od Alverde a druhý od Lavery. Oba jsou docela v pohodě, jen ten od Lavery po setření horní vrstvy už má zvláštní vůni, která mi docela vadí. Oba balzámy přes den vydrží na rtech cca 2 hodiny i s malým pitím a na noc jsou nejlepší. To je cítím na rtech ještě i ráno.

Od Alverde mě ještě zaujal šampon a balzám na barvené vlasy. Dříve jsem hodně používala přírodní šampony, ale pak přešla zpět na chemii. Mám v plánu po ostříhání vlasů opět zkoušet tyto přírodní varianty a barvit si vlasy jen Hennou. Jedno barvení Hennou jsem vám ukazovala už tady.

V přírodní kosmetice jsem ještě sáhla po kokosovém oleji, který má u mě univerzální využití. Používám ho skoro na vše, kromě jídla. Dále jsem si vzala suchý šampon od Batiste, který je skvělý a jsem moc zvědavá na třešňovou vůni.

A jako poslední jsem v DMku sáhla po tuhém antiperspirantu od Rexony. Jsem s ním nejvíce spokojená a nádherně voní. V poslední době jsem si hodně oblíbila tuhé antiperspiranty, aspoň mě v koupelně už nic nedusí.

Přecházíme k nákupům z Oriflamu. Nakupuji pouze ty výrobky, které jsou zrovna ve slevě.  

Neodolala jsem limitované edici s osvěžujícím kiwi, které tak nádherně voní.

V minulém katalogu se dala objednat malá sada s péčí o pleť. Včera jsem ji už vyzkoušela a prozradím jen to, že vše nádherně voní. Více vám prozradím v recenzi.

V katalogu se dalo přivonět k vůni Elvie Firefly a já se do ní ihned zamilovala. Tehdy byla akce, že když nakoupíte z katalogu nad určitou cenu, dostanete tuhle vůni levněji. Kamarádce se podařilo nasbírat více objednávek a tak jsem si ji objednala za nižší cenu.

V Oriflamu vždy čekám na velké 400 ml balení šamponů. Mým nejoblíbenějším je na barvené vlasy s vůní jahod a mandlí. Vůni ve vlasech cítím ještě i na druhý den. Koupila jsem si i osvěžující sprej na nohy, který krásně svěže voní a mezi mé nejoblíbenější výrobky patří taky intimní gely Feminelle.

Dostáváme se k nekosmetickým nákupům.

V Pepcu jsem si pro mou tvorbu koupila barvy, které jsou krásně syté a vidět jste je mohli v tomto článku.

Byla jsem se podívat na letní slevy a ulovila dvě obyčejné trička s krátkým rukávem. Tričko s hvězdičkami v akci nebylo, ale hrozně se mi líbilo a nemohla jsem ho tam nechat.

V Kiku se mi zalíbily tepláky na doma v krásné mintové barvě.

A jako poslední jsem si v CCC koupila pohodlné, vycházkové boty.

Jaký je váš nejoblíbenější šampon?
SHARE:

39 komentářů

  1. Kiwi sada musi uzasne vonet, vlastne se mi libi cely Oriflame nakup :)
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiwi voní opravdu nádherně. Tuším, že se v katalogu k této sadě dalo přivonět. :-)

      Vymazat
  2. Krásné nákupy, můj nej šampon byl v poslední době šampon od Avonu. Teď jsem ale natrefila na jednu Oriflame lady a objednala jsem si sadu šamponu, masky a kondicionéru s medem a mlékem za 149,- Kč. Konečně budu mít i Oriflame :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. Já zase nemám přístup k Avonu. :-D

      Vymazat
  3. Tie teplaky maju božskú farbu :)) a u mňa šampón od yves rocher na poškodené vlasy, zlatý dove a po novom aj pantene aqua light :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem to tělové želé vyzkoušet, ale bála jsem se nadměrné lepivosti.

    BLOG: Kosmetická taštička - SOUTĚŽÍME! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné nákupy. S tím Baleáckým tělovým želé jsem spokojená nebyla, protože mně nesmírně lepilo. A neoslovila mně ani ta sada péče o pleť, krásné obaly i vůně, ale jinak mně výrobky až na meruňkový peeling, který byl fajn, nesedly. Ale líbí se mi ta sada s vůni kiwi a tepláky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že mě lepit nebude. No, jsem zvědavá na to želé.

      Vymazat
  6. Výrobku od Balea milujem a hlavne tieto s vôňou melónu. A tiez veľmi rada nakupujem zľavnené výrobky v Programe 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Super kozmetické nákupy! :) Tie melónové produkty si chcem zaobstarať aj ja :3 a som zvedavá na recenziu tých pleťových vecičiek z Oriflame, pretože som veľmi zvažovala ich kúpu, ale nakoniec som sa rozhodla, že ešte si počkám :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě nejsou zas tak špatné, ale asi bych je doporučila teenagerům. :-)

      Vymazat
  8. Melónový sprcháč od Balei je úžasný. Nad suchým šampónom už dlho rozmýšľam.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem suchý šampon odsuzovala, ale už hodněkrát mi zachránil vlasy a je opravdu super. :-)

      Vymazat
  9. No tááák to jsou nákupy snad za dva měsíce :D Melounový sprcháč od Baley jsem si také musela pořídit, krásně melounově voní. Kiwi vůně to jsme zovna asi v katalogu prehlídla, protože to jsem tam neviděla a musí to vonět teda božsky! :) Mint tepláky jsou pěkné, tež bych potřebovala nějaké :) Tuhé antiperspiranty používám nejraději, akorát mi už muj oblíbený dove dochází, tak potřebuji nový je ta rexona dobrá? :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V katalogu se dalo ke kiwi sadě přivonět, tak škoda, voní nádherně. Já jsem s Rexonou zatím asi nejspokojenější. :-)

      Vymazat
  10. Rexonu mám ráda, krásně voní. Ty maličké tubičky od Oriflamu jsou super, taky jsem neodolala.
    Podzimní giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne nakupy! Ja ted dost nakupuji sampony a kosmetiku z obchodu https://www.drogeriezde.cz/ , kde je dovazeji z nemecka a je to lepsi kvalita nez v cechach za stejnou cenu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tomto obchodě jsem už slyšela, ale ještě nic od nich neobjednávala. :-)

      Vymazat
  12. Ten sprcháč od Balea a suchý šampon Batiste mám také a super! Jinak hezké trička..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsou skvělé a trička se mi taky líbí, i když jsou takové obyčejné. :-)

      Vymazat
  13. Můj asi nejlepší šampon, jaký jsem kdy měla byl Volume od Aussie :). Zaujala mě kiwi sada, takovou parfemaci v kosmetice často nevidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aussie jsem ještě nezkoušela, tak děkuji za tip. :-)

      Vymazat
  14. tie tepláky v mentolovej farbe sú naozaj krásne :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  15. Batiste mi zrovna došel, budu ho muset zase někdy pořídit :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné kousky! :) Značku Balea zbožňuji, mají spoustu krásných a hlavně voňavých produktů. Od Alverde jsem také pár věcí měla, myslím, že balzám na vlasy (či masku) a ta byla perfektní! :)

    tp-bloggers Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky mi Balea moc voní. Tak to ráda slyším, od Alverde to jsou mé první výrobky, tak jsem zvědavá. :-)

      Vymazat
  17. Tú melónovú Balea edíciu doslova milujem. Tá vôňa je naozaj úžasná, inak tie topánky sú taktiež krásne :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovědětVymazat
  18. Tělové želé od Baley je bezva, příjemně voní, jen je škoda, že ta vůně na těle nevydrží delší dobu.

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig