sobota 6. června 2015

Namíchej si své müsli na mixit.sk

Přeji pěknou sobotu.

Už delší dobu jsem přemýšlela, že bych si ráda namíchala svoje müsli na stránce mixit.sk (pro CZ mixit.cz) a cca před týdnem jsem tam zadala svou objednávku, která byla za 4 dny u mě doma.

Schválně vám tubus fotím v ruce, abyste si představili, jak je balení velké. Má 550 g.


Müsli přišlo zabalené v sáčku, v krásném jarním tubuse, který jste si mohli vybrat. Na výběr mají až z 10-ti tubusů.

Na stránkách si můžete koupit hotový mixit nebo si svůj mixit namíchat. Na výběr máte z müsli, kaše, suchých plodů, čokolád (vlastní míchání připravují), sušenek a pytlíků do kapsy.

Já jsem si vybrala müsli, kde jsem si mohla namíchat ingredience, které měli v nabídce.

Začala jsem volbou základu - "Také to ranné kakaomlsanie", potom sušeného ovoce - mango a kiwi, dále oříšků - plátky mandlí, a na konec plus něco navíc - mléčné čokoládové hobliny.
Mají na výběr ze spousty přísad a je úplně jedno, co si namícháte. Každý podle své chuti.
Při přidávání si můžete vpravo sledovat nutriční hodnoty namíchaného mixitu (já na to nekoukala) a podíl přísad.

Po namíchání si můžete zvolit jméno svého mixitu. Já jsem si zvolila "Dobrou chuť, přeje Martina :-)" Chtěla jsem něco takového, že když někdo mixit vezme, tak bude vědět, že je ode mě. :-)

Potom stačí celou objednávku odeslat a těšit se na balíček. Je to velmi jednoduché, srozumitelné a navíc strašně výborné.

A jak si pochutnávám? Do misky dám trochu müsli, zaliji tvarohovým jogurtem a na ozdobu použiji čerstvé ovoce. Já akorát měla jahody.

Musím napsat, že když jsem příteli řekla, že si jdu namíchat müsli, tak ohrnoval nos, že nic takového nejí. Ale po ochutnání změnil názor a už míchám müsli s jogurtem i jemu. :-)

Co vy a müsli? Jíte? 
SHARE:

26 komentářů

  1. Jeeej, tohleto je děsná provokace! Mixit už mě láká strašně dlouho, jen mě vždycky odrazovala ta cena (+ riziko, že mi to nebude chutnat). Pak přišel bezlepkový základ a já už byla docela nalomená a teď přijdeš ještě ty. Ach jo. :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do toho jdi taky. Já byla velmi mile chutí překvapena, je výborné. :-)

      Vymazat
  2. Já si mixit objednala jednou a jak moc mi to chutnalo, fakt výborný :) Měla bych zase

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi chutná a věřím, že si objednám další. :-)

      Vymazat
  3. tak takhle to vidím poprvé :) pořád jsem koukala, co to je :D, vypadá to dobře :3 pak dobrou chuť přeji k snídani ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl účel článku. Ukázat, jak to doopravdy vypadá a vůbec se nemusí mít strach, je to velmi chutné. :-) Děkuji.

      Vymazat
  4. Já už na to koukala hodně dávno, kdy to byl hit a všichni to měli na blozích :D ale já asi jediná odolala :D ale teď jak to vidím mám chut si to koupit. Jenže v UK asi nic takového nebude :)

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl hit? :-D Ale tak je pravda, že jsem čekala dost dlouho než jsem se k první objednávce odhodlala.

      Vymazat
  5. mixit je super projekt a já osobně ho miluji, objednávala jsem zatím jenom jednou, ale už mám v hlavě několik příštích objednávek! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už mám v hlavě, co by se dalo namíchat. :-)

      Vymazat
  6. Tak toto je fakt zaujímavá stránka :) nemám rada, keď je v cereáliach veľa kandizovaného ovocia, tak namiešať si ich by mi naozaj vyhovovalo. Ale taká pekná tuba by sa dala dať niekomu aj ako darček :3
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nich si můžeš namíchat vše dle své chuti. :-) Tubus si můžeš vybrat jaký chceš. Tuším, že tam mají i přímo dárkový. :-)

      Vymazat
  7. Jj to je super stránka a super věc když si můžeš přidat to co ti nejvíce chutná.. Suprová věc i jako dárek někomu o kom víš že rád musli.
    CO se týče tvého přítele.. No ono spousta chlapů si myslí pod pojmem Musli že je to nákej oves, semínka a žádná chuť. Kdo neochutnává, nezajímá se a nezkouší= neví.

    OdpovědětVymazat
  8. To musí chutiť rozprávkovo, ja som teda musli ešte nikdy nemala, takže by to stále za pokus;)

    OdpovědětVymazat
  9. Aj ja som o tom rozmýšľala, túto stránku sledujem dlhšie :) A vyzerá to veľmi lákavo. Navyše, musli milujem! :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi tuto stránku doporučuji. :-) Taky jsem dlouho rozmýšlela. :-)

      Vymazat
  10. Mixit je boží, už pomalu nevím, kam ty prázdné tubusy dávat :D Miluju i ty jejich oříškové mixy. Akorát u mě je problém, že si tam namíchám samé dobroty a do tří dnů to všechno sním :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty oříškové mixy se budu taky muset podívat, ale obávám se, že dopadnu stejně jako ty, budou za chvíli pryč. :-)

      Vymazat
  11. Mixit jsem si objednala jen jednou, v prosinci, a vytvořila jsem si svůj. Byl moc dobrý, už ho nemám, a měla bych si objednat na léto zase :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám vytvořený svůj a je to paráda. :-) Určitě objednej, výborné to je. :-)

      Vymazat
  12. Miluju musli! O tomhle jsem nikdy předtím neslyšela a docela mě to zaujalo :) Už o tom přemýšlím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji. Müsli z této stránky je velmi chutné. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig